Kayama 2010.04.28. 12:23

Visszatért...

... Maya Sármellékre :) Igen, tegnap este beültem Sármellékre irányítani egy kicsit... Az a helyzet, hogy jó 9 hónapja nem voltam ATC, nem irányítottam, viszont foglaltam időpontot (időtartamot) a május 8-i, 24 órás rendezvényre. Úgy meg mégsem ülhetek be, hogy ennyi időt kihagytam. Amúgy sem szeretek felkészületlenül menni bárhová...

Szóval, tegnap este, helyi idő szerint 9-kor megszállás alá vettem LHSM_TWR-t... Izgultam, hisz rég csináltam, és úgy érzem, sokat felejtettem, azonban hiszem, hogy ez olyan, mint a biciklizés. De van szűk másfél hetem, hogy visszaszokjak, és újra tudjam, mit hogyan is kell...

Május 8. Ejtsünk egy pár szót erről az alkalomról is. Idén lesz 60 éves a Ferihegyi Repülőtér, és - mivel van vezetőségi tagunk is divízió-szinten a reptérről - most nem ősszel, hanem a születésnap keretében rendezi meg az IVAO magyar divíziója a szokásos éves 24 órás rendezvényét. Eme eseménynek most Ferihegy ad otthont, így aki ott lesz, és irányít, kicsit (KICSIT???) úgy is érezheti, hogy igaziból csinálja :)

A születésnapi rendezvény kapcsán Ferihegyen lesz mozgás szépen... Sőt, lesz VIP vendégsereg, meg média (tévé, újságok) is... De igyekszem majd ezzel nem foglalkozni, hanem örülni fogok a társaságnak, meg odafigyelek, ha irányítani ülök majd be :)

Igaz, hogy most változtattak bizonyos szabályokon (illetve azon, hogy milyen minősítéssel milyen pozíciót lehet betölteni), úgy érzem, ha meg is tehetném, sem irányítanék Ferihegyi pozícióban most. Jó lesz nekem a kedvencem, Sármellék. Úgysem lesz akkora forgalma, talán, és igazából most meglehetősen a visszarázódás szakaszában vagyok...

Feltétlenül viszek fotómasinát is - már csak a társaság kedvéért ;), meg már összekészítettem a kézikönyveket, térképeket, minden segédanyagot, ami irányítóként csak kellhet majd a NAGY NAPON... Nagyon várom már...

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr181958848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása