Kayama 2010.09.08. 07:09

Küldetések-túrák

Na... Szóval... Az a nagy harci helyzet, hogy kijött az új SOWT X - érthetőbb nyelven az új katonai jellegű, világot körülrepülős túra. Igaz, még a VESPA-val sem boldogulok úgy, ahogy szeretnék, mégis, csábít a gondolat, hogy végig repüljem ezt a túrát... Egyelőre ismerkedünk egymással (a gondolat meg én), és még rengeteg kérdésem van a témában, leginkább saját magammal szemben, de ha túl leszek a dolgon, egyszerűen már csak neki kell ülni, és repülni. A szabály szerint napi egy szakasz az engedélyezett. Remélem, túl hosszú szakaszok nincsenek benne (még nem néztem át rendesen).

- Igazából még erősen az ébredés szakaszában vagyok, így most felfüggesztem a klaviatúra-ütlegelést, de a nap folyamán még visszatérek :) Addig is szépet, napost, miegymást ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr212279496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kayama 2010.09.10. 13:33:24

@immortalis: nem feltétlenül... itt az X nem az FSX-re utal... Esetünkben a lényeg a SO-n van (=Special Operations), valamint a WT-n (=World Tour)... :)

Kayama 2010.09.10. 17:41:15

@immortalis: Felettébb határozott reakciód alapján (és egy kávé után) úgy gyanítom, félreérthettem valamit a kérdésed kapcsán...
FS9-el repülök (viszont minden más, amit a kommentben írtam, úgy van...)

Micsoda fotó........
süti beállítások módosítása