Kayama 2010.09.25. 11:17

Kutatok...

Kaptam egy kis feladatot... Meg kell tudnom úgy húsz-huszonöt repülőtér futópályájának irányát. Erre az eventhez, a rendezvényhez (is) szükség van - és emellett érdekel is, és jó móka is :)

Több irányban is elindulhatok a feladat teljesítéséhez (küldetésem, misszióm van :D)... S hogy merre is? Lássuk... Hívhatom segítségül szinte mindent tudó barátnőmet, Wikit. Van egy másik oldal is, a Great Circle Mapper, szerintem ez is segítő kezet, infót tud nyújtani nekem :) Viszont a legjobb találat ez: www.hungaryairport.hu/index.php

Újra megtapasztalhatom a felfedezés élményét, és ezt az érzést nagyon szeretem :) Információt, ismeretanyagot gyűjteni egy általunk kedvelt/szeretett/rajongott témakörben mindig nagyszerű - nem beszélve arról, hogy /nem tudom, más hogy van vele/ velem ilyenkor elő szokott fordulni, hogy elkalandozok más irányokba is.

Vettem megint Aero-magazint is, abban is találtam pár izgalmas, megosztani való cikket, hátha valaki nem veszi az újságot. Még az előző számból is tervezek beszámolni, egyéb infót gyűjteni erről-arról. Azonban mostanában kicsit SO-specializálódtam :) Hiába, ez a virtuális világ, a HUE, az ATT és a kapcsolódó izgalmak kicsit egy irányba terelték mostanság a gondolataimat. Repülni is jó lenne újra, többet, rendszeresebben, viszont az ATT kapcsán - is - újra magával ragadott az irányítás. Ideje lesz bemerészkednem Ferihegyre, a torony-pozícióba. Lehet, idén megpróbálkozom a C1 vizsgával, bocsánat, most már nem így hívják, hanem ADC-nek.

Most azonban irány a felfedezések útja, találjuk meg a megfelelő irányokat :D Este pedig ATT második nap!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr402321951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása