Ma úgy alakult, hogy este még találtam módot rá, hogy átmozgassam az F-16-ost. Megint Kecskemétről indultam, aztán egy 777-es boeinget követtem, fotózgattam, repültem :) Végül Ausztriában szálltam le :)

Jó kis szárnyalás volt! Élvezem "megcsípni" a nagy gépeket :) Hihetetlen, sosem gondoltam volna, hogy a repülésnek ezen speciális részlegén találok igazán magamra :) De nem is bánom :) Lássuk a fotókat :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr672462187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása