Kayama 2011.01.28. 19:18

Svéd kiruccanás

... egészen pontosan nem kiruccanás, hanem új bázis... Svédországban, Såtenäs légibázisa ad újabb otthont a Magyar Sasoknak, avagy a Hungarian Eagles pilótáinak.

Tegnap, január 27-én tartottuk az ünnepi bázisnyitó repülést, Kecskemétről indultak a gépek, és Såtenäs repterére érkeztek (ICAO-ul szólva LHKE-ESIB volt a táv). Az út hossza közel 700 mérföld, nagyjából egyenesen, északnak tartva :) Egészen pontosan:

Kecskemét Torony pozíciót töltöttem be a tegnap este folyamán. Mivel nem irányítok annyit, amennyit szeretnék, ezért - természetesen? - kicsit izgultam az elején. Amikor megláttam a bejelentkező repülőgépek jeleit a radarképen, pár pillanat erejéig még megpróbált rajtam úrrá lenni a pánik, de nem hagytam magam! Úgy érzem, sikerült egész gyorsan felvenni a tegnap esti rendezvény ritmusát, és bevallom őszintén, roppantul élveztem. Folyamatosan jelentkeztek be a gépek, egymás után kiadni az engedélyeket, gurítani-indítani a madarakat, majd átadni a felettem lévő pozíciónak...

Ha az ember (lánya) rendesen rá tud készülni a "műszakra", és nem csak úgy, hirtelen belecsöppen, akkor talán annyira nem is probléma, ha sok gépet kell kezelni. Szerencse, hogy kölcsönösen türelmesek és megértőek voltunk egymáshoz, hiszen itt elsősorban a közös, jó hangulatú repüléseken van a hangsúly.

Rájöttem pár hiányosságomra a tegnap este során (ami nagyrészt annak tulajdonítható, hogy ritkán van alkalmam irányítani), de igyekezni fogok ezeket a hiányosságokat, hibákat korrigálni. Aztán majd annak is eljön az ideje, mikor majd én is repülhetek ilyen rendezvényeken. Azonban egyszerűbb - egyelőre - az irányítós rész.

Lényeg a lényeg, az új HUE-bázis megnyílt! Repüljünk, irányítsunk! Kék eget Mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr302621607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása