Kayama 2011.04.28. 08:59

Okosodó...

Eldöntöttem. Jó, van, aki már hetek-hónapok óta rágja érte a fülem, több ilyen személy is van, de talán tegnap döntöttem el végleg. Belehúzok, és újabb dolgokat tanulok, új vizsgákat teszek az IVAO-n. Előrébb lépek, és nem vegetálgatok tovább. (Ebből is látszik, mennyire vagyok ambíciózus...) Több, mint két éve, lassan két és fél éve vagyok tagja az IVAO magyar divíziójának. Irányítgattam, repülgettem. Azonban nem törekedtem mindenáron magasabb pozíciók megszerzésére - bár kétségtelen, szemezgettem az előrébb jutás lehetőségével.

Szeretem ezt az egész közösséget, ezt az egész repülős-légiirányítós "játékot" - ráadásul nem is tartom játéknak, hanem annál kicsit több, komolyabb hobbinak. Igyekeztem úgy felcsatlakozni a hálózatra, hogy lehetőség szerint felkészülten legyek jelen, akár repülésről, akár irányításról legyen szó. Ha nem éreztem úgy, hogy elég időt tölthetek fent, vagy hogy kellően rá lennék hangolódva, inkább nem csatlakoztam - vagy csak observerként...

De...

Eljött az ideje, hogy tényleg előrébb lépjek. A következő irányítói és pilóta-szinthez elméleti és gyakorlati vizsgát is kell tennem. Irányítóként a három ezüst csillagom egy arany csillagra cserélődhet a sikeres vizsgák után, pilótaként is előrébb juthatok. 

Egy darabig úgy gondoltam, hogy előbb lesz ATC-vizsgám, mint pilóta-vizsga, azonban most úgy látom (és többen is mondták már), egyszerűbb, ha a pilóta-vizsgát választom most első körben. Irányítani mostanság úgysem nagyon tudok, a repülést viszont tudom gyakorolni offline módban is.

Eldöntöttem. Rákészülök. Nekiugrom a pilóta-vizsgának. Igaz, hogy viszonylag gyenge a gépem, de, ha nincs túl nagy nyüzsgés körülöttem, szerintem gond nélkül mehet a hálózaton repülés. Átnézem a kézikönyveket, átbújom az akadémia tudástárát, és belevágok. Májusban meg kell, hogy legyen a PP szint!

Jó lenne újra indítani az SO flight-okat is, az angol tudásom gatyába rázogatása is folyamatban van, tehát nincs mese. Biztosan lesz, aki segít, ha valamiben nem vagyok biztos, vagy ha valamit rosszul tudok.

Akkor hát, szárnyra fel!!! Kék eget mindenkinek!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr782861289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zebra 2011.04.28. 17:28:53

Hát akkor nosza, sőt uccu! Én drukkolok, azon nem fog múlni! :)
süti beállítások módosítása