Túl vagyok életem egyik legmozgalmasabb, leglátványosabb, és talán legzajosabb hétvégéjén. A Kecskeméti Nemzetközi Repülőnap és Haditechnikai Bemutató egy olyan rendezvény volt, amilyenhez hasonlón sem jártam még igazán soha. A látvány, a sok élmény, a tapasztalat viszont hihetetlen volt... (A tömeg csak a bejáratnál volt ijesztő.)

Csodás gépeket láttam közvetlen közelről, repülés és manőverezés közben, a bőrömön éreztem az erejüket....

Amint át tudom csalogatni a fotómasináról a képeket, videókat, írok egy részletes beszámolót, de csak szuperlatívuszokban tudok beszélni, visszagondolni erre a rendezvényre.... Köszönöm a lehetőséget, hogy bejuthattam! Nagyszerű volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr312208793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása