Kayama 2010.09.05. 21:37

VESPA küldetés...

Ha valami igazán érdekel, ritkán adom fel egykönnyen. Ma (kora) este megint megpróbálkoztam a VESPA küldetés második feladatával... Minő meglepő, ma sem sikerült teljesítenem a feladatot - de addig próbálom, míg meg nem lesz mind az öt pózna és a reptér is. Tudok már pár dolgot erről az egész küldetésről, de még nem sikerült összeállnia a megoldásnak...

Tudom, hogy képes vagyok az egész küldetés teljesítésére - hiszen részben már szinte minden lépését megléptem... Igazából két pózna nincs még meg, de az is meglesz, ha tényleg jó irányba megyek... De, hogy ma mennyit "bóklásztam" a légtérben... Hát ez valami hihetetlen... Bő kétszáz mérföldet repültem - egy szakaszt majdnem egyhelyben -, aztán végül feladtam. Kecskemétről indultam, Szolnok érintésével vettem célba az első pózna lelőhelyét, onnan a második pózna felé indultam. Azonban itt most elakadtam... Nem találtam a harmadik pózna irányát, és csak sejtésem volt az irányt illetően. Azonban, ügyesen annyit repkedtem körbe-körbe, hogy a végén az is nagy élmény volt, hogy megtaláljam a Kecskemétre visszavezető utat.

Meglett végül. Visszatértem bő másfél óra repülés után Kecskemétre, kicsit bénáztam a végsőre fordulásnál, majd sikeres és viszonylag sima landolást követően betoltam a masinát a hangárba. Mára ennyi is volt, újabb kör majd legközelebb :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr132273911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása