Kayama 2010.11.15. 07:58

Rapid repp

A csütörtöki SO repülés nem igazán jött össze, ami miatt kicsit el voltam keseredve.  Nem igazán értem a dolgot, de mindegy. Pénteken este kerültem megint repülés közelébe, és mivel úgy láttam, a rapid túra aktuális, 10. szakasza még nincs lezárva, és vadászrepülővel kell lerepülni egy bő 300 mérföldes szakaszt, belevágtam. Sajnos nem lesz teljes ez a túra, mert maradt ki szakasz, de ettől függetlenül, úgy döntöttem, amennyit csak lehet, lerepülök. Ezek után tegnap este adódott lehetőségem megint repülni. Egyik portugál barátom, Luís jelezte, hogy elérhető a rapid következő, 11. szakasza, és most megint C130 az ajánlott/javasolt típus. Őszintén szólva, bár elég fáradt voltam este, nem sokat haboztam. Láttam, hogy akkorra már Luísék is végigértek, nem én leszek az utolsó, a táv sem olyan szörnyű (280 nm körül, kb. egy óra repülés), betöltöttem az FS-t.

Őszintén szólva, meg is feledkeztem róla, hogy a pénteki repülés után valami gubanc adódott a pilóta-klienssel, kilépéskor úgy látszott az állapotjelzőn, hogy még mindig teljesen aktív az IVAP... Nem szokott gondom lenni vele... Tegnap viszont a következő történt. Betöltődött a szimulátorprogram, betöltöttem a gépet, repteret, elindultam Edinburgh-ből, majd egyszer csak közölte a rendszer, hogy "A Flight Simulator hibát észlelt, a Windows megpróbálja kijavítani..." - majd síri csönd... Gondoltam, sebaj, restart FS, és mehet újra - és tovább - a buli. Viszont, az FS újraindítás alatt a számítógép tálcáján továbbra is látható volt az IVAP négy kis jelzőlámpája - három piros és egy zöld... (Normál esetben, ha nincs FS, nincs kapcsolat, akkor nincs IVAP-jelzés sem...)

Miután újra indult az FS, újra kapcsolódtam a hálózathoz, hibaüzenettel találkoztam. Az IVAP és a multiplayer funkció problémája miatt felcsatlakozhatom a hálózatra, ám senki mást nem fogok látni, aki a hálózaton repül - és esetleg ugyanarra járna, mint én... Más kérdés, hogy talán csak madár járt akkor arra...

A repülés ettől függetlenül lezajlott, felszálltam a Herculessel, lerepültem a távot, egyre jobban tudom használni a robotpilótát - bár igazán én azt szeretem, ha én vezetem a gépet, ezért szeretem nagyon a vadászokat, heliket, kisebb gépeket -, szép kis default táj van Ausztráliában, de szerintem fel fogom tölteni a kiegészítőket :) Őszintén szólva, a leszállás nem sikerült olyan nagyon szépen - azért még be kell gyakorolnom, hogy egy ekkora döggel máshogy fordulok, máshogy reagál, mint egy gyors vadász - de odaértem. Pénteken elmaradt, de tegnap készítettem fotót :) Érdekes perspektíva - nekem mégis tetszett :) Remélem, a következő repülésre rendbe jön az IVAP-om is...

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr112449399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása